VERZENDEN:

Hoeveel verzendkosten betaal ik

Brievenbuspost PostNL*

€ 4,35

Pakketpost afhalen bij PostNL punt **   

€ 5,95

Pakketpost PostNL***

€ 6,95

 

*Kies je voor brievenbuspost dan ontvang je een track en trace code zodat jij zelf het pakket in de gaten kunt houden. BryOnly is niet aansprakelijk voor verlies en/of schade tijdens verzending van je order door PostNL maar omdat ik het erg vervelend vind als jouw product niet op de juiste manier geleverd wordt, stel ik voor dat je mij hierover een mail met foto stuurt, zodat ik kan bekijken op welke manier ik je tegemoet kan komen.

**Kies je voor pakketpost afhalen bij PostNL punt dan beslis jij zelf waar en wanneer jij je pakket ophaalt.

***Past jouw pakket niet door de brievenbus dan wordt het als pakketpost aangeboden. Je ontvangt ook hier een Track & Trace code.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Zodra je bestelling en betaling ontvangen is maak en pak ik je pakket in. Je ontvangt je een verzendbericht per mail, vanaf dat moment geldt de volgende verzenduur maar je kunt de levering zelf in de gaten houden met het Track &Trace code. Normaliter is de verzending nadat ik het heb aangeboden bij een PostNl punt binnen 2 dagen geleverd.

Brievenbuspost 1 - 2 werkdagen*  (PostNL bezorgt vanaf 2014 geen brievenbuspost meer op Maandag)

Pakketpost via PostNL 1 werkdag*

*Let op: dit is een indicatie en afhankelijk van de drukte bij PostNL

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aangekomen is?

Als je hebt gekozen voor brievenbuspost, is dat op eigen risico en is BryOnly niet aansprakelijk voor verlies en/of schade. Als je hebt gekozen voor pakketpost kun je bellen of mailen naar info@bryonly-webshop.nl om je ordernummer door te geven. Ik zal een onderzoek laten starten door PostNL. Afhankelijk van de uitkomst hou ik contact met je.

BETALEN:

Op welke manieren kan ik betalen in de Webshop?

Je kunt betalen via Klarna, IDEAL, PayPal of overschrijving.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via Klarna en iDEAL?

Nee, er worden geen extra kosten voor gerekend.a

Waarom zie ik Sisow op mijn bankafschrift als ik betaal via iDEAL?

Sisow is het bedrijf wat voor BryOnly, veilig,  de iDEALbetalingen verzorgt.

Kan ik betalen via overschrijving?

Ja hoor dit kan. Na ontvangst van de orderbevestiging dien je het totaal bedrag van de bestelling over te maken naar rekeningnummer IBAN NL22KNAB0208781242 t.n.v.”BryOnly” LB van Dijk in Spijkenisse. De bestelling wordt verwerkt op het moment dat het bedrag voldaan is.

Je betaling wordt binnen 5 dagen verwacht. Indien BryOnly deze niet ontvangt wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

 

Kan ik de producten ook afhalen?

Een bestelling kan alleen opgehaald worden nadat hiervoor een afspraak is gemaakt en door BryOnly is bevestigd per e-mail.

Kan ik retourneren?

BryOnly doet haar uiterste best om haar producten in de webwinkel zo goed mogelijk te omschrijven en te fotograferen. Ruilen mag altijd zonder opgave van reden binnen een periode van veertien dagen na ontvangst van het product. Je hebt hierna nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Lees hier meer over het retourneren.

Kan ik iets laten verzenden naar het buitenland?

Dat is mogelijk, je kunt BryOnly dan het beste even mailen, dan wordt de juiste verzendkosten berekend. aaa

Mijn vraag staat er niet tussen!

Neem dan contact op met BryOnly via info@bryonly-webshop.nl

 

 

© 2014 - 2020 BryOnly | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel